vrijdag 8 november 2013

jelly roll cursus

Gister was het zover, de cursus met de Jelly Roll zou beginnen.
Vroeg op en de spullen inpakken en op naar Klazien.
 Ik was mooi vroeg :)
en weldra kwamen de zelf gesneden stoffjes uit de tas. Andere dames kwamen met prachtige jelly rolls of ook zelf gesneden lapjes en na de uitleg van Babette gingen we los.
Wat lapkes van mezelf en wat lapkes gekregen van Klaske maakte een mooie combi van strookjes.
 de een ging sneller dan dan de ander , maar het werd een vrolijk geheel van prachtige blokjes
                                                             

 Kijk maar hoe mooi
Marjan, Pauline, Klazien  Gerda en Jeanneke waren ook aanwezig, kijk voor meer even of zij ook over deze blokjes hebben geblogd :)
dit zijn de blokjes die ik maakte.

noflik wykein/ fijn weekend
                                           

6 opmerkingen:

  1. Ja het was gezellig dat je zo vroeg was, konden we even praten!
    Mooie blokjes geworden he !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi joh, ik zag het ook al op Klaziens blog, dat was een gezellige en leerzame workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjocht er goed út Anneke!! Jim ek in noflik wykein!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je had prachtige stroken bij je, Anneke, dat wordt vast iets moois als je even doornaait, ik ben helemaal bezig met bedenken hoe ik het wil gaan doen, waar er meer van moet komen en hoe de indeling gaat worden, steeds als ik denk "zo ga ik het doen" bedenk ik weer iets anders wat ook tot de mogelijkheid behoort. Ik maak dus eerst maar wat stapels blokken, dan kan ik schuiven en het effect zien. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Anneke, ziet er best leuk uit.
    Heerlijk om te doen denk ik.
    Goed weekend en groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen